BLOG SAYA

HADIAH BUAT JEMAAH HAJI

Assalamualaikum, Terfikir nak beri hadiah apa kepada keluarga.. teman sepejabat.. rakan taulan..? sememangkan mengerjakan ibadah haji ni memerlukan fokus dan persiapan yang sangat rapi.. mental, fizikal dan spiritual..   Kami syorkan anda hadiahkan beberapa makanan tambahan untuk mereka.. Performance Drink… (READ MORE)

ALFALFA SERIBU GUNA

Assalamualaikum..! Semoga hari ini kita semua lebih cemerlang dari semalam.. Sementara jem ni, puas saya tengok pandangan sebelah kiri jalan.. tumbuh-tumbuhan hijau sejukkan mata memandang.. bestnya masih ada kawasan hijau.. sekejap lagi dah sampai kota metropolitan, nampak bangunan pulak sana… (READ MORE)

BUAT BISNES SHAKLEE UNTUK MASA DEPAN

Kenapa kerja terjamin pun nak buat Shaklee? Memang ramai yang tanya saya dengan soalan ni.. mula-mula macam tak nak cakap je, biarlah rahsia.. tapi, bila rahsia saya tak dapat nak membangunkan ummah.. Sebenarnya hari demi bulan dan tahun, hidup kita… (READ MORE)

error: Content is protected !!