CUTI-CUTI SEKOLAH

#CutiSekolah memang sangat ditunggu-tunggu oleh anak-anak kita tak kiralah sekolah rendah mahupun menengah.. Bukan itu sahaja.. mak ayah pun sibuk plan itu ini.. nak pergi sana sini..

Samalah halnya dengan sis ni.. hari-hari dok menghitung hari bila nak cuti sekolah.. Jadi sementara nak datang waktu kita nak bercuti tu.. maka kerja pulun lah ya.. bisnes pun pulun juga.. jangan tak pulunnn…

 

 

JADI, CEMANA SIS ISI MASA BERKUALITI BERSAMA KELUARGA?

Ekceli.. sis dan suami rancang nak bawa anak-anak kami ke Jepun.. sesuai dengan urusan kerja dan pada masa yang sama nak menziarah keluarga angkat kami yang berbangsa Jepun di sana.. rindunya nak jumpa mereka! Anak-anak sis dah tak sabar dah nak vacation..

Jom tengok berapa suhu kat Jepun bulan 12 ni ekk… Wawawawaaa… sekarang ni 10 darjah celsius! kena lah cari jaket dan kelengkapan pakaian panas kami dulu tu.. (insyaAllah muattttt!)

Oye duit belanja cemana ekk?

Kalau uols follow sis.. mesti uols perasan yang sis satu famili ni kaki travel.. Alhamdulillah.. dengan biz Shaklee.. kami dapat menabung.. bukan buat apa pun.. sharing je pun.. Alhamdulillah.. rezeki Allah nak beri..

InsyaAllah, nanti sis share storimori ketika di sana..

 

Please follow and like us:

Leave a Reply

%d bloggers like this: