RACUN KELILING KITA

Dulu.. sis tak berapa kisah sangat tentang pentingnya kita cuci sayur-sayuran dan buah-buahan.. sebab tengok kat tv selamba je drg petik dan makan..

Lama2 melalui pembacaan, baru sis sedar yang sayur-sayuran dan buah-buahan kita consume ni terdedah kepada racun serangga!

Sis nak kongsikan video kenapa kita perlu cuci sayur-sayuran dan buah-buahan dengan bersih..

dan sis gunakan Shaklee Basic H. Dah la murah je.. macam2 kegunaannya.. termasuklah cucian semasa demam campak! Seprais kan?

sesiapa nak ode, sis ada stok lagi.. roger je 0126526491..

Jom, kita mulakan gaya hidup sihat dari dapur kita..

#tsunamishaklee
#superstarshaklee
#8cellent

Please follow and like us:

Leave a Reply

%d bloggers like this: